fbpx

den jydske haandvaerkerskole

Kommunikationspolitik

Ved Den Jyske Håndværkerskole forpligter vi os til at sikre en effektiv, gennemsigtig og sammenhængende kommunikation på tværs af vores organisation. Vores kommunikationspolitik er designet til at opretholde et positivt omdømme, styrke vores fællesskab og fremme vores mål og værdier.

Kommunikationspolitikken tager afsæt i Den Jyske Håndværkerskoles kommunikationsstrategi og skal:

  • vise omverdenen, at vi med tradition og fornyelse ambitiøst danner, uddanner og efteruddanner vores elever og erhvervskunder til højeste niveau.
  • sætte skolen på landkortet som et nationalt pejlemærke inden for fremtidens erhvervsskoler.
  • have en afgørende betydning for udviklingen på Den Jyske Håndværkerskole.
  • sikre en konstruktiv dialog, videndeling og samarbejde med erhvervslivet, elever og deres primære influenter, kursister, pressen, medarbejdere, andre uddannelsesinstitutioner, det offentlige og branche- og interesseorganisationer.
Pressearbejde

Vi arbejder for en positiv tilstedeværelse i medierne lokalt, regionalt og nationalt, og arbejder proaktivt på at påvirke dagsordenen omkring erhvervsskoler.

Vores holdning er, at vi imødekommende og stiller os til rådighed for alle medier, der kontakter os, men at vi tillader os at sige nej i tilfælde, hvor vores interesser ikke imødekommes.

Når medierne vil i kontakt med skolens ansatte og elever, skal det gå gennem kommunikationsafdelingen.

Denne kommunikationspolitik gælder for alle medarbejdere, elever, samarbejdspartnere og andre interessenter, der kommunikerer på vegne af Den Jyske Håndværkerskole. Ved at følge disse retningslinjer stræber vi efter at opretholde en positiv og effektiv kommunikationskultur, der støtter vores mission og vision.

Pressemateriale

Her finder du billeder fra skolen og Den Jyske Håndværkerskoles logo og designguide. 

Ønsker du at anvende skolens materialer, bedes du kontakte kommunkationsafdelingen.

Billeder fra DJH

Her finder du billeder af miljøet på Den Jyske Håndværkerskole.

Campus