Ledige stillinger

Kontorelev, ansøgningsfrist 30/4

Vi søger en kontorelev til administrationen

Jobbet

  • Du får en spændende og alsidig to-årig kontoruddannelse inkl. 7 ugers skoleophold
  • Du vil komme rundt i hele administrationen: Receptionen, elev- og kursusadministrationen og økonomiafdelingen
  • Du får faglige udfordringer og mulighed for udvikling
  • Du får gode arbejdsforhold og positive kollegaer i en aktiv organisation
  • Du bliver en del af et stærkt team af gode og fagligt stolte kolleger

Din profil

  • Du er positiv, engageret og interesseret
  • Du er serviceminded og kan lide at have kontakt med mange mennesker
  • Du kan arbejde struktureret og bevare overblikket i pressede situationer
  • Du har en EUS, EUX-Business eller HHX

Vi tilbyder

Arbejde på spændende teknisk erhvervsskole med sin helt egen profil, hvilket indebærer:

  • Et godt og inspirerende arbejdsmiljø under uformelle former, hvor alle bidrager positivt til fællesskabet
  • En fleksibel arbejdsplads, der følger udviklingen
  • Maksimal indflydelse på egen hverdag
  • Gode og engagerede kolleger og medarbejdere, der er indstillet på at give dig opbakning og medspil

Ansættelsesvilkår

Vi kan tilbyde gode arbejdsforhold med udviklingsmuligheder i et åbent og engageret miljø. Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Til stillingen er der tilknyttet pensionsordning i henhold til statens regler.

Start

1. september 2018.

Ansøgningsfrist

Mandag den 30. april 2018. Ansøgningen sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Underviser til plastuddannelserne, ansøgningsfrist 9/5

Har du lyst til at undervise?

Din profil

Da en af vores medarbejdere har søgt nye udfordringer, søger vi nu efter en ny underviser til plastafdelingen. Er du uddannet indenfor plastfaget, har du nogle års erfaring, og har du lyst til at arbejde med unge kan vi tilbyde ansættelse som underviser med vekslende hverdage og spændende udfordringer. Eller er du nyuddannet ingeniør eller produktionsteknolog og brænder du for produktion, konstruktion og automation, og gerne vil anvende denne viden i relation til plast, kunne jobbet som underviser i plastafdelingen også være noget for dig. Du vil blive en del af plastafdelingens lærerteam, der underviser unge og faglærte i plastfaget. Derudover skal du være med til at udvikle såvel uddannelser som undervisningsmaterialer, og have lyst til at følge med i den teknologiske udvikling hvor Industri 4.0, Smart Factory og automation har stort fokus.

Afdelingen

Plastafdelingen uddanner plastmagere og plastspecialister og tilbyder en række efteruddannelseskurser indenfor hærdeplast, termoplast, automation/robotteknologi og plastsvejsning. Afdelingen består af ni undervisere og en områdeleder, der alle har en faglig uddannelse og minimum fem års praktisk erfaring indenfor plastbranchen.

Kvalifikationskrav

Vi forestiller os, at den rette kandidat har følgende kvalifikationer:

  • Du har en plastfaglig baggrund gerne med en uddannelse som plastmager, plastspecialist, produktionsteknolog, ingeniør eller anden relevant videregående uddannelse evt. indenfor automation
  • Du er omgængelig og kreativ, kan arbejde selvstændigt og i team
  • Du har gerne dybdegående kendskab til en eller flere processer indenfor plastindustriel produktion
  • Du har lyst til at udvikle sig fagligt og pædagogisk

Ansættelsesvilkår

Vi kan tilbyde gode arbejdsforhold med udviklingsmuligheder i et åbent og engageret teamorganiseret miljø.

Ansættelse sker på tjenestemandslignende vilkår i basisløntrin 1-7 efter reglerne om ny løn. Lønindplacering sker på baggrund af tidligere relevant uddannelse og erhvervserfaring. Til stillingen er der knyttet pensionsordning i henhold til statens regler.

Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.

Yderligere information

Er du interesseret i at høre mere om stillingens indhold, så kontakt områdeleder Allan B. Rasmussen, tlf.: 8937 0250, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Ansøgningsfrist

Mandag den 9. maj 2018. Ansøgning sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Servicemedarbejder/pedel, ansøgningsfrist 11/5

Vi søger en medarbejder til vores pedeltjeneste, som vil indgå i et engageret og levende arbejdsfællesskab

Din profil

  • Du er meget servicemindet og kan deltage i de daglige pedel- og serviceopgaver
  • Du skal kunne møde med kort varsel ved tilkald
  • Du kan arbejde selvstændigt og anerkendende i forhold til kollegaer, kursister/elever og samarbejdspartnere
  • Du kan medvirke til udvikling af pedeltjenestens arbejdsfunktioner og kompetencer

Jobindhold

Du vil få et job i et udviklingsorienteret miljø og have et tæt team-samarbejde med meget engagerede kolleger, hvor du selv kan være med til at sætte et præg på din arbejdsdag.

Jobbet indeholder mange udfordringer med svingende arbejdsbelastninger.

Du vil få et dagligt tæt samarbejde med andre personalegrupper om at bevare og udvikle vores gode arbejdsplads.

Du bliver en del af et aktivt arbejdsmiljø, hvor fleksibilitet, omstillingsevne og samarbejde med kolleger og elever er nøgleord.

Vi tilbyder

DjH er en spændende teknisk erhvervsskole med sin helt egen profil, hvilket indebærer:

  • Et godt og inspirerende arbejdsmiljø under uformelle former, hvor alle bidrager positivt til fællesskabet
  • En fleksibel arbejdsplads, der følger udviklingen
  • Maksimal indflydelse på egen hverdag
  • Et stærkt team af gode og fagligt stolte kolleger

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Tiltrædelse snarest. Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation.

Ansættelse sker på tjenestemandslignende vilkår i basisløntrin 1-7 efter reglerne om ny løn. Lønindplacering sker på baggrund af tidligere relevant uddannelse og erhvervserfaring. Til stillingen er der knyttet pensionsordning i henhold til statens regler.

Yderligere information

Er du interesseret i at høre mere om stillingens indhold, så kontakt områdeleder Henrik Theager, tlf: 8937 0100, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Ansøgningsfrist

Fredag den 11. maj 2018. Ansøgning sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Uopfordret ansøgning

Vi er altid interesserede i uopfordrede ansøgninger, så selvom du ikke lige fandt det du søgte blandt de opslåede stillinger, er du meget velkommen til at sende din ansøgning og cv til os. Send din ansøgning til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Vi glæder os til at høre fra dig.

Det kan DjH tilbyde

Den jydske Haandværkerskole (DjH) er en arbejdsplads med plads til den enkelte person. Der er højt til loftet og alle ideer og initiativer bliver budt velkommen. Som medarbejder hos DjH får du faglig udfordring, personlig udvikling og fleksibilitet.

Det er en arbejdsplads med værdier som er dybt forankrede i organisationen: samarbejde – engagement – stolthed. Værdier som ikke bare er ord, men synlige og tilstede i hverdagen.

Trivsel og udvikling

Det er vigtigt for Den jydske Haandværkerskole, at alle medarbejdere trives, får de udfordringer og muligheder de har behov for. Derfor bliver der årligt gennemført strategisk medarbejdersamtale med den enkelte, som sammen med sin daglige leder opsætter mål og aftaler videre kompetenceudvikling.

Velkommen idé

DjH er som arbejdsplads rummelig, og byder altid idéer velkommen. Den enkelte er med til at strukturere sin arbejdsdag, og har mulighed for at prøve gode ideer af indenfor de bedste rammer.

Kollegaerne

Kollegaerne på Den jydske Haandværkerskole sørger for opbakning og oplæring. Der er rig mulighed for at være sammen med kollegaerne både i og udenfor arbejdstiden. Skolen har en aktiv personaleforening som sørger for masser af underholdningstilbud. Desuden deltager skolen hvert år i Marselisløbet i Århus og tilbyder mange andre aktiviteter for hjerte og hjerne.

Campus

Den jydske Haandværkerskole er samlet i en campus i et naturskønt område. Her er skolehjem, kursushotel, restaurant, bistro, teori- og værkstedsbygninger samlet på én adresse. Det betyder meget for medarbejdernes og elevernes hverdag på skolen, at der ikke er langt mellem afdelingerne. Det skaber desuden gode synergieffekter, som alle afdelinger nyder godt af.

Det kan eleverne

De elever du møder på Den jydske Haandværkerskole er afklarede og motiverede. En stor del af skolens elever bor på skolehjemmet, hvor der er plads til 460 personer.

24-timersskole

Alle elever, der går på Den jydske Haandværkerskole, har mulighed for at benytte skolens faglokaler og værksteder døgnet rundt. Som en del af 24-timersskolen bliver eleverne tilbudt lektiehjælp og mentorordning. De kan spise i skolens bistro og efter skoletid er der socialt samvær i skolens café, træningslokalet og sportshaller i byen.

Efteruddannelse

Den jydske Haandværkerskole tilbyder efteruddannelseskurser. Alle kursister har mulighed for at overnatte på skolens kursushotel og spisningen foregår i skolens restaurant.

Evaluering

Alle elever og kursister gennemfører en evaluering af skolen. Evalueringerne bliver behandlet løbende og sikrer, at Den jydske Haandværkerskole hele tiden lever op til de krav og forventninger vores elever og kursister har.

Udskriv